Mobilepay klar til stor kamp mod Nets' guldæg i det nye år
2018 bliver året, hvor den Danske Bank-ejede betalingsvirksomhed Mobilepay for alvor tager kampen op med Net's guldæg, skriver Børsen.
For små ni måneder siden blev Mobilepay Subscriptions-løsningen lanceret, og i dag bruger omkring 50.000 danskere abonnementsløsningen, som blandt andet konkurrerer med Nets' Betalingsservice og automatiske kortbetalinger.
Derfor er forventningerne store hos Mobilepay.
"Det virker for forbrugerne, og det virker for virksomhederne," siger Mark Wraa-Hansen, adm. direktør for Mobilepay, til Børsen.
Han forklarer, at de virksomheder, som bruger løsningen til abonnements- og betalingsaftaler, har fået den integreret en-for-en, men i det nye år bliver det lettere at koble sig på, og det vil give en markant højere vækst, vurderer Mark Wraa-Hansen.
(Denne artikel er leveret af vores søstermedie FinansWatch).
Mobilepay i rekord med køb for én mia. kr. om måneden
Dansk it-selskab får international hæder