Vi taler om første- og tredje-, men hvad blev der egentlig af andenpartsdata?
![Foto: Colourbox/© PRODUCTION PERIG - Perig MORISSE](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11901045.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc790zs321fyswsfwenzr.jpg)
Googles livtag med tredjepartsdata inden for de næste par år er de facto et dødsstød til cookies hos tredjeparter. Udviklingen er godt i gang med at sætte førstepartsdata i højsædet i et nyt, mere privatlivsorienteret annoncemarked.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Hvad betyder Googles dødsstød til cookies egentlig?
For abonnenter