ITWatch

Vivino-stifter: Det tager tid at forstå det amerikanske marked

Vin-appen Vivino er en af de få danske opstartsvirksomheder, som har haft succes med at gå ind på det amerikanske marked. Men det har bestemt ikke været let, siger stifter til Børsen.

Vivino-stifter Heini Zachariassen. | Foto: Jens Panduro/Vivino

Danske virksomheder, som gerne vil lancere deres produkter på det amerikanske marked, skal ikke gøre sig forhåbninger om, at det er enkelt. Det siger Vivinos stifter, Heini Zachariassen, til Børsen.

Den danske vin-app er en af de få virksomheder herhjemme, som har haft held med at gå ind på det amerikanske marked. Heini Zachariassen siger dog, at det tager et par år at lære markedet at kende, og som dansker skal man blandt andet vænne sig til amerikanernes tankegang, siger han.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

IDC: Opkøbsbølge efterlader hele it-branchen et nyt sted

Der bliver dagligt købt it-selskaber i en af de mest voldsomme opkøbsbølger i mange år, og det er udtryk for en kraftig forandring af it-branchen, som er i gang netop nu, mener analytiker. Han ser Visma og EG som eksempler på selskaber, der tegner den fremtidige udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs