Atea vil genopfinde sig selv med nyt sats

De ansatte skal løfte knoglen noget mere, og budskabet skal spredes via digitale kanaler. Sådan er opskriften ifølge adm. direktør Morten Felding, hvis Ateas nye sats til mindre og mellemstore virksomheder skal blive en succes.
"Det, der er godt for en stor kunde, er ikke nødvendigvis godt for en lille kunde," konstater Ateas adm. direktør, Morten Felding.
"Det, der er godt for en stor kunde, er ikke nødvendigvis godt for en lille kunde," konstater Ateas adm. direktør, Morten Felding.

Ateas nye afdeling for mindre og mellemstore virksomheder er "en vigtig satsning," selv om den vil udgøre en mindre del af it-leverandørens omsætning på syv mia. kr., som primært hentes ved at sælge it-udstyr til stat, kommuner og store selskaber.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Nokia ser årlige synergier ved en sammenlægning med det amerikanske selskab på 200 mio. euro fra 2027 og en vækst i indtjeningen per aktie på 10 pct. fra samme år. | Foto: Niels Hougaard

    Nokia bekræfter køb af Infinera

    For abonnenter

    Læs også