ITWatch

Atea vil genopfinde sig selv med nyt sats

De ansatte skal løfte knoglen noget mere, og budskabet skal spredes via digitale kanaler. Sådan er opskriften ifølge adm. direktør Morten Felding, hvis Ateas nye sats til mindre og mellemstore virksomheder skal blive en succes.

"Det, der er godt for en stor kunde, er ikke nødvendigvis godt for en lille kunde," konstater Ateas adm. direktør, Morten Felding.

Ateas nye afdeling for mindre og mellemstore virksomheder er "en vigtig satsning," selv om den vil udgøre en mindre del af it-leverandørens omsætning på syv mia. kr., som primært hentes ved at sælge it-udstyr til stat, kommuner og store selskaber.

Det forklarer Morten Felding, adm. direktør i Atea, til ITWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs