Atea vil genopfinde sig selv med nyt sats

De ansatte skal løfte knoglen noget mere, og budskabet skal spredes via digitale kanaler. Sådan er opskriften ifølge adm. direktør Morten Felding, hvis Ateas nye sats til mindre og mellemstore virksomheder skal blive en succes.
"Det, der er godt for en stor kunde, er ikke nødvendigvis godt for en lille kunde," konstater Ateas adm. direktør, Morten Felding.
"Det, der er godt for en stor kunde, er ikke nødvendigvis godt for en lille kunde," konstater Ateas adm. direktør, Morten Felding.

Ateas nye afdeling for mindre og mellemstore virksomheder er "en vigtig satsning," selv om den vil udgøre en mindre del af it-leverandørens omsætning på syv mia. kr., som primært hentes ved at sælge it-udstyr til stat, kommuner og store selskaber.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

HP efter stor rokade: Vi står et godt sted

For abonnenter