ITWatch

DI: Danske selskaber skal indse nødvendigheden af onlinesalg

Mens digitaliseringen generelt går sin sejrsgang i størsteparten af samfundet og erhvervslivet, går det kun langsomt fremad med salget gennem de digitale salgskanaler. Kanaler som, ifølge DI Handel, fremover vil være "et must" for enhversvirksomhed.

Annette Falberg, branchedirektør DI Handel. | Foto: PR/DI HANDEL

Andelen af danske virksomheder, som benytter digitale kanaler i deres salgsarbejde er steget med én pct. i 2017 sammenlignet med 2016.

Dermed har 30 pct. af de danske virksomheder taget nettet og andre digitale salgskanaler til sig, og selvom fremgangen ikke i sig selv er særligt prangende, er det ifølge DI Handel positivt, at flere danske virksomheder ser muligheder i det digtiale salg.  

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Vestager forventer techlov træder i kraft inden for et år

Europa-Parlamentet arbejder på højtryk for at få stemt de to kommende techlovpakker igennem inden sommer, så de sidste skridt kan tages i efteråret. Allerede næste forår forventes store dele af de to lovpakker at træde i kraft, melder EU’s konkurrencekommissær Margrethe Vestager og EU-parlamentariker Christel Schaldemose.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs