DI: Danske selskaber skal indse nødvendigheden af onlinesalg

Mens digitaliseringen generelt går sin sejrsgang i størsteparten af samfundet og erhvervslivet, går det kun langsomt fremad med salget gennem de digitale salgskanaler. Kanaler som, ifølge DI Handel, fremover vil være "et must" for enhversvirksomhed.
Annette Falberg, branchedirektør DI Handel. | Foto: PR/DI HANDEL
Annette Falberg, branchedirektør DI Handel. | Foto: PR/DI HANDEL

Andelen af danske virksomheder, som benytter digitale kanaler i deres salgsarbejde er steget med én pct. i 2017 sammenlignet med 2016.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Foto: Pr

Softwareboss glæder sig til degradering

For abonnenter