Mange virksomheder tøver med e-handel

En undersøgelse blandt 808 virksomheder i DI Handel viser, at mere end halvdelen af virksomhederne uden e-handelsplatformer er meget tilbageholdne med at kaste sig ud i det.

Det giver store gevinster for danske handelsvirksomheder at indføre en e-handelsplatform i deres virksomhed. Det viser undersøgelser blandt 808 virksomheder, der er organiseret i DI Handel.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Foto: Magnus Møller

Ib Kunøe forlader formandsposten i Atea