Telenor ansætter 50 nye folk efter kundekritik i tv-program
50 nye medarbejdere i Telenors kundeservice. Det er teleselskabets svar på den kritik, som en stribe kunder kommer med i DR-programmet Kontant i aften.
Kunder har kontaktet DR, fordi de har har rykkere for regninger, der var betalt, modtaget inkassovarsler og ligefrem blevet registreret i RKI på et fejlagtigt grundlag.
Telenor beklager i aftenens program og giver implementeringen af nye it-systemer en del af skylden for problemerne i kundeservicen.
Udover 50 nye medarbejdere er Telenor også klar med andre tiltag for at rette op på sin kundepleje, fortæller markedsdirektør Lars Thomsen:
"Vi kommer til at restrukturere vores kundeservice, således at vi har flere specialister på gulvet, så medarbejderne nemmere kan få hjælp i de komplicerede sager og dermed løse kundens sag hurtigere. Vi ændrer også vores belønningssystem for medarbejdere i kundeservice og butik, så vi fokuserer mere på god kundeservice," siger han til Kontant.