Trifork-direktør: Af kriser lærer man ikke kun at satse på ét forretningsområde
![Foto: PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12536195.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7d1vqe93f9ccq5ipmon.jpg)
Trifork blev startet i kølvandet på en krise. Det var efter ERM-krisen (valutakrisen, red.) i 1990'erne. Siden da har der været først dot-com-krisen, dernæst finanskrisen og nu coronakrisen.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Trifork er blevet bedre til at tjene penge i 2020
For abonnenter