ITWatch

Trifork-direktør: Af kriser lærer man ikke kun at satse på ét forretningsområde

CHEFEN OG KRISEN 2.0: Af krisetider, som den vi er i nu, har Triforks direktør lært, at det er altafgørende at sprede sin forretning ud på flere områder. Han mener, det er det, der har ført virksomheden igennem de første ni måneder af 2020 med fremgang.

Foto: PR

Trifork blev startet i kølvandet på en krise. Det var efter ERM-krisen (valutakrisen, red.) i 1990'erne. Siden da har der været først dot-com-krisen, dernæst finanskrisen og nu coronakrisen.

Fra alle de kriser tager adm. direktør og stifter Jørn Larsen særligt én ting med sig: Hvor afgørende det er ikke kun at satse på et forretningsområde.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

ITWatch trial banner 14 dage.jpg

Seneste nyt

Se alle ledige stillinger