Trifork-direktør: Af kriser lærer man ikke kun at satse på ét forretningsområde

CHEFEN OG KRISEN 2.0: Af krisetider, som den vi er i nu, har Triforks direktør lært, at det er altafgørende at sprede sin forretning ud på flere områder. Han mener, det er det, der har ført virksomheden igennem de første ni måneder af 2020 med fremgang.
Foto: PR
Foto: PR

Trifork blev startet i kølvandet på en krise. Det var efter ERM-krisen (valutakrisen, red.) i 1990'erne. Siden da har der været først dot-com-krisen, dernæst finanskrisen og nu coronakrisen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også