Telias nye direktør er klar med slagplan til at løfte erhvervsforretningen
Mere fleksible kontrakter og priser, bedre online selvbetjeningsmuligheder samt mersalg af nye IoT- og 5G-teknologier. Sådan lyder den nye slagplan på erhvervsmarkedet for Telia.
Det skriver Berlingske.
Selskabets nye erhvervsdirektør Thomas Kjærsgaard, der efter sommerferien blev hentet til teleselskabet fra Microsoft, peger på, at erhvervsmarkedet er i opbrud, og Telia skal finde sit fremtidige ståsted.
"Derfor fokuserer jeg ikke så meget på, hvad andre gør – jeg ser og agerer, men reagerer ikke på det. Vi skal ikke sprede os for meget og kunne alt. Vi vil hellere være kendt for vores selvbetjening, nye løsninger med Tingenes Internet og digitalisering, hvor vi skal kunne kommunikere effekterne konkret, klart og simpelt, samt nye og fleksible tilgange til kundernes kontrakter og løsninger," siger Thomas Kjærsgaard til Berlingske.
Han fortæller, at han hverken har ambitioner om at fordoble eller tredoble Telias eksisterende andel af erhvervsmarkedet 17-18 pct. Teleselskabet ser gerne, at flere erhvervskunder kommer ind i folden, men kun på betingelse af grundlaget for det fremtidige samarbejde ligger fast.
Ny tv-boks skal sikre flere kunder hos Telia
Telenor har skåret bemandingen med 600 på godt to år
Relaterede artikler
Telenor har skåret bemandingen med 600 på godt to år
For abonnenter