ITWatch

Telias kundefald skyldes oprydning i it-systemer

Telia har ryddet op i sin kundebaser og har fjernet inaktive kunder. Det fører til fald i kundebasen, siger direktøren for selskabet.

Foto: PR/Telia

Telia Danmarks topchef Morten Bentzen er ikke tilfreds med regnskabet for seneste kvartal, siger han i en kommentar til regnskabet som Telia har sendt ud.

"Vi lander et overskud på ca. 145 mio. kroner i tredje kvartal, hvilket er lidt under vores forventning. Selvom vi i Telia-brandet ser en fremgang på privatkundesiden, ser vi også udfordringer med en fortsat hård konkurrence på erhvervsmarkedet. Det er jeg selvfølgelig ikke tilfreds med," siger han.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

E-boks-direktør irriteret over sen udmelding

E-boks fik ifølge direktør Ulrik Falkner Thagesen besked om udskydelsen af overgang til næste generation af digital post ti minutter inden, Digitaliseringsstyrelsen informerede offentligheden. "På mange måder er det jo utroligt irriterende for os," siger han.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs