ITWatch

Tele-iværksætter: Medier sætter sig ikke i kundens sted

Morten Strunge, der tidligere på året blev en del af ejerkredsen hos den digitale medieplatform Blendle, mener, at de etablerede mediehuse bør være mere åbne for at lade andre pakke indholdet til brugerne digitalt.

Foto: Ritzau Scanpix/Mathias Løvgreen Bojesen

De etablerede medier skal forny sig og tænke anderledes for at få deres indhold ud til brugerne. Sådan lyder det fra Morten Strunge, stifter af telelselskaberne Onfone og Plenti samt bestyrelsesmedlem og medejer af Blendle, over for Politiken.

Han mener, at medierne ikke i tilstrækkelig grad stiller indholdet til rådighed på en hensigtsmæssig måde.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Lunar afviser at være en forbrugslånsbank

Lunars køb af svensk udlånsvirksomhed har formegentlig været en væsentlig faktor i den toplinjefremgang, den digitale bank kunne fremvise ved halvåret, mener tidligere SEB-analytiker og nuværende finanskommentator hos Børsen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs