ITWatch

Nets har mediebranchen i kikkerten: Vil bane ny vej for mikrobetaling

Med blockchainteknologi som dåseåbner er betalingskæmpen Nets ved at afsøge markedet for mikrobetalinger i mediebranchen. "Vi tror, der er plads i markedet til en løsning, hvor man betaler for sit forbrug," siger direktør.

Lars Bernhard er direktør i Smart Payments under Nets | Foto: PR/Nets

Betalingsformidleren Nets, som blandt andet står bag dankortet og Betalingsservice, har nu kastet sig over mediebranchen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Tre talchefer forlader Lunar

Et par kreditchefer og en finansdirektør har valgt at sige op i fintech-banken, der på en anden front netop har sikret sig ny kapital.

IBM om blockchain: Udviklingen fortsætter - også uden Tradelens

Da A.P. Møller-Mærsk forleden meddelte, at selskabet vil droppe sin blockchain-baserede Tradelens-platform, skabte det store overskrifter . Men blockchain-teknologi lever videre, og IBM forventer vækst de kommende år, forklarer IBM Danmarks CTO, der peger på tillid som en væsentlig faktor i netværk.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs