Ambitionen er klar: Proshop vil være dobbelt så store inden for fire år

Med godt købmandskab og en stor portion jysk fornuft vil Proshop vækste massivt de næste år, siger direktøren. Målet lyder at være dobbelt så store om fire år – både i sortiment og omsætning. 
Ivan Jæger Christiansen er adm. direktør for Proshop. | Foto: PR/Proshop
Ivan Jæger Christiansen er adm. direktør for Proshop. | Foto: PR/Proshop
Af Astrid Krysfeldt

Det startede med en forkærlighed for at pifte slidte knallerter op på hjemstavnen i Holstebro og sælge dem igen med en avance på et par hundrede kroner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Nokia ser årlige synergier ved en sammenlægning med det amerikanske selskab på 200 mio. euro fra 2027 og en vækst i indtjeningen per aktie på 10 pct. fra samme år. | Foto: Niels Hougaard

    Nokia bekræfter køb af Infinera

    For abonnenter

    Læs også