Spiliværksætter: Involvér brugerne og drop udgiverne for at få succes

Livet som enkeltmands spiludvikler kan være frustrerende, men begejstringen er stor, når der er hul igennem til brugerne. Jonas Hovgaard skiftede et fast job med en tilværelse som indie-spiludvikler.

Efter mere end to års uafbrudt arbejde om aftenen, i weekender og ferier stod Jonas Hovgaard i begyndelsen af august over for den helt store test. Han havde brugt talrige timer på at udvikle spillet Startup Company, som han 11. august lancerede på spilplatformen Steam.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Nokia ser årlige synergier ved en sammenlægning med det amerikanske selskab på 200 mio. euro fra 2027 og en vækst i indtjeningen per aktie på 10 pct. fra samme år. | Foto: Niels Hougaard

    Nokia bekræfter køb af Infinera

    For abonnenter

    Læs også