Spiliværksætter: Involvér brugerne og drop udgiverne for at få succes

Livet som enkeltmands spiludvikler kan være frustrerende, men begejstringen er tilsvarende stor, når der er hul igennem til brugerne bag skærmene. Jonas Hovgaard droppede det faste job som softwareudvikler for at kaste sig ud i tilværelsen som indie-spiludvikler.
Jonas Hovgaard har kastet sig ud i tilværelsen som spiliværksætter. | Foto: PR/Hovgaard Games
Jonas Hovgaard har kastet sig ud i tilværelsen som spiliværksætter. | Foto: PR/Hovgaard Games

Efter mere end to års uafbrudt arbejde om aftenen, i weekender og ferier stod Jonas Hovgaard i begyndelsen af august over for den helt store test. Han havde brugt talrige timer på at udvikle spillet Startup Company, som han 11. august lancerede på spilplatformen Steam.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også