Startup-forsker fra USA: Danske iværksættere tænker alt for lokalt

Danmark og København ligger kun gennemsnitligt som arnested for nye, digitale succeser. Der mangler rejselyst, globalt udsyn og muligheder for at belønne medarbejderne med aktier, konkluderer Silicon Valley-forskeren Jean-Francois Gauthier i ny sammenligning.
Foto: Digital Hub Denmark/PR
Foto: Digital Hub Denmark/PR
AF JESPER KILDEBOGAARD, FINANS

Hvad skal der til for at skabe flere store, danske iværksættersucceser som Sitecore, Universal Robots, Unity og Tradeshift?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også