ITWatch

GN´s headsetdivision henter vækst fra nye produkter

Nye varer på hylden bliver godt modtaget og bærer med til væksten i GN Audio, skriver selskabet i sit seneste regnskab. (Opdateres)

GN Audio henter 19 pct. vækst, hvoraf de 12 pct er organisk. Det viser selskabets seneste regnskab for andet kvartal. Væksten drives frem af Jabra Evolve og Jabra Speak produkterne samt de trådløse Jabra Elite Sport høretelefoner, skriver selskabet.

"De nyligt lancerede produkter er blevet exceptionelt godt modtaget af markedet, hedder det.

“I 2. kvartal 2017 fortsatte vi med at levere stærke resultater på tværs af regioner og kanaler i forlængelse af vores 2017 - 2019 strategi. Vores stærke momentum er resultatet af vores utrættelige indsats for at være på forkant med konkurrencen gennem fokus på innovation, kommercialisering og vores ansattes ekspertise. Jeg er meget tilfreds med, at vores fokus har ført til både stærk toplinje og bundlinje vækst," siger selskabets direktør Rene Svendsen-Tune i regnskabet."

 

 

GN Audio klar til opkøb efter stærkt kvartal

GN Audio overrasker med toplinjevæksten - driften skuffer lidt 

Mere fra ITWatch

Ny partner-chef hos Microsoft: Cloud skal sælges som hyldevare

Microsofts nye chef for partnerøkosystemet, Morten Kvist Thomsen, ser stærk vækst i cloud-baserede løsninger de kommende år - men mener, at mange flere med fordel kan vælge standardløsninger i stedet for at tænke i tilpasninger. Det kan speede omstillingsprocesser dramatisk op og sætte turbo på digitalisering.

IBMs nordiske chef stopper

Selskabet slår den nordiske forretning sammen med Benelux-regionen, og derfor stopper Henrik Tang Hedegaard som nordisk chef for IBM. Han fortsætter dog i en ny rolle.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs