Nyudnævnt Plenti-chef: Skal fortsætte med at kapre kunder
Udskiftiningen i toppen af teleselskabet Plenti kommer ikke til at betyde en større omlægning af selskabets forretningsmodel. Plenti skal stadig fokusere på fri tale og masser af data. Efterfølgende vil man så tilbyde et dyrere abonnement med indhold som musik og aviser.
Det skriver Børsen.
Den plan har ifølge den nyindsatte direktør Claus Wamsler-Nielsen vist sig at virke, og derfor skal der ikke umiddelbart rokkes ved den.
Han understreger dog, at selvom man til at starte med ikke har planer om at ændre i pakkerne, så kan TDC's ejerskab ændre på det, da telekoncernen gennem tiden har forhandlet forskellige aftaler aftaler på plads i forhold til indhold. I første omgang skal han dog arbejde på, at placere Plenti i markedet i forhold til TDC's eksisterende aktiviteter.
"Det er klart, at vi skal kigge på, hvordan Plenti skal adressere markedet i forhold til de eksisterende TDC-brands, så de ikke overlapper. Men egentlig synes jeg, at Plenti har en meget stærk og klar profil i markedet. Så lige nu skal vi bare fortsætte med at gøre det, som vi hidtil har gjort – nemlig kapre nogle kunder og yde en fantastisk service," siger Claus Wamsler-Nielsen til Børsen.
Mægbæk forlader Plenti – TDC har fundet kendt ansigt som afløser
Oister-tilbud skal holde Plentikunder fra at flytte væk
Relaterede artikler
Oister-tilbud skal holde Plentikunder fra at flytte væk
For abonnenter