Internt dokument sætter tal på Metas udfordringer i kamp med Tiktok

Et internt dokument fra techkoncernen Meta viser, at Instagram Reels bliver brugt under en tiendedel så meget som konkurrenten Tiktok.
Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

Instagram-brugere spenderer i alt 17,6 mio. timer dagligt på at se på Reels, platformens kortvideoformat. Det skriver Wall Street Journal, som har fået indsigt i et internt dokument fra Meta, der bl.a. ejer Instagram og Facebook.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også