ITWatch

Internt dokument sætter tal på Metas udfordringer i kamp med Tiktok

Et internt dokument fra techkoncernen Meta viser, at Instagram Reels bliver brugt under en tiendedel så meget som konkurrenten Tiktok.

Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

Instagram-brugere spenderer i alt 17,6 mio. timer dagligt på at se på Reels, platformens kortvideoformat. Det skriver Wall Street Journal, som har fået indsigt i et internt dokument fra Meta, der bl.a. ejer Instagram og Facebook.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Dansk MSP-selskab kommer på norske hænder

Norske Netnordic har sat kløerne i en dansk managed service provider med fokus på cloud-, netværks- og -infrastrukturtjenester. Handlen fordobler Netnordics antal af medarbejdere i Danmark.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs