Telia-resultat rammes af højere elpriser

Trods fremgang på kundesiden og øget såkaldt service-omsætning går Telias driftsindtjening tilbage. Det koster meget elektricitet at drive et mobilnetværk, og højere el-priser rammer Telia hårdt. Topchefen ser dog positivt på 2022.
Foto: PR
Foto: PR

Det går fremad med at hente mobilkunder og omsætningen for den danske del af svenske Telia, der i fjerde kvartal kunne notere sig, at det er lykkedes at få tusinder af både mobil- og bredbåndskunder ombord. I alt er 6.000 mobilkunder og 4.000 bredbåndskunder er kommet til i fjerde kvartal i forhold til kvartalet før.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også