Ny direktør i Telia: Kunderne skal mærke at vi bryder os om dem
Det skal være slut med slagtilbud, som kun er møntet på at hente nye kunder i forretningen, mens de eksisterende får lov til at betale som vanligt, lyder det fra Telias nye kundedirektør, som samtidig bebuder et opgør med de forhold, som får kunderne til at skifte mellem teleudbydere.
Det skriver Berlingske Business.
"Vejen fremad er hele tiden at give mere værdi i abonnementet, så man gerne vil være kunde hos Telia - også selv om man får et tilbud fra 3 eller Oister. Folk skal mærke, at vi bryder os om dem. Når vi sætter en kampagne i gang, skal tilbuddene klart også gælde nuværende kunder. Så bliver det sværere at forlade sit teleselskab," fastslår svenske Gustav Berghog, privatkundedirektør i Telia Danmark, over for Berlingske Business.
Han betegner det danske marked som spændende og dynamisk, men med særlige udfordringer idet faktorer som pris og telefonmodeller indtil nu har spillet en stor rolle i danskernes valg af teleudbyder.
I stedet skal Telias fokus fremover være at levere ydelser af så høj kvalitet, at kunderne er villige til at betale for dem, lyder det fra den nye kundedirektør.
Telia taber sag om blokering af hjemmesider for kopivarer
Rutineret teleiværksætter kan se fidusen i konsortiums planer om todelt TDC