ITWatch

Manden med finanserne sætter sin lid til nye tiltag for at få glade TDC-kunder

Kundetilfredsheden står bomstille hos TDC. Den tager længere tid at ændre, end teleselskabet havde regnet med, konstaterer finansdirektør Stig Pastwa. Han peger på, at TDC har sat flere skibe i søen for at få flere glade kunder.

Foto: PR/TDC

Kundetilfredsheden står i stampe for tredje år i træk trods et stort strategisk fokus på det modsatte hos TDC. Derfor har koncernen på det seneste foretaget nogle ændringer for at forbedre kundernes tilfredshed. Det understreger finansdirektør Stig Pastwa over for ITWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Klumme: ESG gør en forskel men det skal dokumenteres

Efter en lang rejse er ESG trådt ind på direktionsgangen som en væsentlig del af hele forretningsstrategien og ikke mindst IT-strategien. Det er nødvendigt, for ESG kan virkelig gøre en forskel for forretningen og for miljøet, og IT er nøglen, skriver Kenneth Hallingskov fra WaveAccess i denne klumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs