ITWatch

Manden med finanserne sætter sin lid til nye tiltag for at få glade TDC-kunder

Kundetilfredsheden står bomstille hos TDC. Den tager længere tid at ændre, end teleselskabet havde regnet med, konstaterer finansdirektør Stig Pastwa. Han peger på, at TDC har sat flere skibe i søen for at få flere glade kunder.

Foto: PR/TDC

Kundetilfredsheden står i stampe for tredje år i træk trods et stort strategisk fokus på det modsatte hos TDC. Derfor har koncernen på det seneste foretaget nogle ændringer for at forbedre kundernes tilfredshed. Det understreger finansdirektør Stig Pastwa over for ITWatch.

"Vi har de seneste to kvartaler truffet nogle store beslutninger, som ikke er tænkt med det mål at spare penge, men for at give en bedre kundeoplevelse."

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs