ITWatch

Flere glade kunder er et svært mål for TDC

TDC skulle have løftet sin kundetilfredshed i 2017, men tallet står stille. "Utroligt svært," siger teleanalytiker om målsætningen. Reelt har fusionsplanerne med MTG ændret teleselskabets strategi, mener han.

Foto: PR/Alm. Brand

Det er en svær opgave for TDC at indfri sin strategi om at få flere glade kunder, vurderer chefaktieanalytiker Michael Friis Jørgensen fra Alm. Brand.

Vurderingen kommer i forbindelse med, at teleselskabet kundetilfredshed står i stampe for tredje år i træk trods bestræbelser om det modsatte.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

TDC Net sejler skuden med rolig hånd

Det blev et kvartal med stabil fremgang for infrastrukturselskabet TDC Net. Omsætningen steg en anelse, men driften blev forbedret og selskabet effektiviserer sig gennem energikrisen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs