ITWatch

TDC fejler på central strategisk målsætning

Kunderne skal være mere tilfredse hos TDC frem mod 2018, men telekoncernen er langt fra at indfri den centrale strategiske målsætning og har glippet et delmål for 2017. Nu ændrer TDC måden at opgøre kundetilfredshed på. "Vi havde gerne set, at det var gået lidt hurtigere," siger finansdirektør Stig Pastwa.

Foto: PR/TDC

TDC's kundetilfredshed står i stampe, selv om flere glade kunder er blevet udråbt som et helt centralt indsatsområde for telekoncernen frem mod udgangen af 2018.

I sin treårige strategi fra starten af 2016 sigter TDC således mod at få branchens højeste kundetilfredshed ved udgangen af 2018. Mere præcist skal selskabet løfte den såkaldte anbefalingsscore til 77, når året er omme, og allerede for 2017 skulle scoren ifølge strategiplanen ligge på 71.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Ciscos danske topchef stopper

Efter 17 år i koncernen forlader Cisco Danmarks adm. direktør nu posten. Vil søge nye muligheder uden for virksomheden, lyder det.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs