TDC ændrer målemetode for kundetilfredshed: Afgørende for topledelsens millionbonus
![Stig Pastwa, finansdirektør i TDC. | Foto: PR/TDC](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9990229.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Stig%2520Pastwa_jan2017_02.jpg)
En ny metode til at opgøre tilfredsheden hos TDC's kunder spiller direkte ind på ledelsens bonusordning for 2018. Det bekræfter finansdirektør Stig Pastwa overfor ITWatch.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TDC fejler på central strategisk målsætning
For abonnenter