ITWatch

TDC ændrer målemetode for kundetilfredshed: Afgørende for topledelsens millionbonus

TDC vil i det sidste år af sin strategiperiode opgøre kundetilfredshed på en ny måde. Det kan påvirke chefernes bonus, fordi de bliver målt direkte på det centrale strategiske parameter. Sidste år scorede TDC-direktionen en kontantbonus på 18,4 mio. kr.

Stig Pastwa, finansdirektør i TDC. | Foto: PR/TDC

En ny metode til at opgøre tilfredsheden hos TDC's kunder spiller direkte ind på ledelsens bonusordning for 2018. Det bekræfter finansdirektør Stig Pastwa overfor ITWatch.

Koncerndirektionen er omfattet af forskellige bonusordninger i millionklassen. Dels en bonus bygget på aktieoptioner, som bliver udløst, hvis ledelsen indfrier nogle konkrete mål om cash flow og aktionærafkast.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs