TDC ændrer målemetode for kundetilfredshed: Afgørende for topledelsens millionbonus

TDC vil i det sidste år af sin strategiperiode opgøre kundetilfredshed på en ny måde. Det kan påvirke chefernes bonus, fordi de bliver målt direkte på det centrale strategiske parameter. Sidste år scorede TDC-direktionen en kontantbonus på 18,4 mio. kr.
Stig Pastwa, finansdirektør i TDC. | Foto: PR/TDC
Stig Pastwa, finansdirektør i TDC. | Foto: PR/TDC

En ny metode til at opgøre tilfredsheden hos TDC's kunder spiller direkte ind på ledelsens bonusordning for 2018. Det bekræfter finansdirektør Stig Pastwa overfor ITWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

HP efter stor rokade: Vi står et godt sted

For abonnenter