ITWatch

KMD: Brugerflader så nemme, at man kan bruge dem i pausen under en fodboldkamp

Opkøbet af In2media Gruppen handler ifølge adm. direktør i KMD, Eva Berneke, om at skabe mere intuitive og brugervenlige brugerflader til KMD's produkter og i sidste ende sætte skub i selvbetjeningen.

Eva Berneke, adm. direktør i KMD | Foto: /ritzau/Stine Bidstrup/

Budskabet er klart fra KMD's adm. direktør Eva Berneke.

Opkøbet af In2media Group, som fremover kommer til at hedde Charlie Tango, er en investering i mere intuitive og brugervenlige brugerflader til gavn for KMD's kunder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Lunar afviser at være en forbrugslånsbank

Lunars køb af svensk udlånsvirksomhed har formegentlig været en væsentlig faktor i den toplinjefremgang, den digitale bank kunne fremvise ved halvåret, mener tidligere SEB-analytiker og nuværende finanskommentator hos Børsen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs