ITWatch

Dansk softwarevirksomhed sælger 30 pct. af forretningen til Boozt

Softwarevirksomheden Liveshopper sælger 30 pct. af sin forretning til online-handelsplatformen Boozt for et tocifret millionbeløb.

Foto: Boozt/PR

Det danske selskab Liveshopper, der står bag en softwareløsning til liveshopping, sælger 30 pct. af sin forretning til online-handelsplatformen Boozt.

Prisen er et ikke-oplyst tocifret millionbeløb, fremgår det af en pressemeddelelse.

Liveshopper har ifølge meddelelsen været på jagt efter investorer, der kan skabe vækst for selskabet og fænomenet liveshopping, der er i fremgang.

”Vi tror på, at liveshopping bliver et stærkt konkurrenceparameter i fremtidens e-handel. Vi ser både store muligheder for at skabe tættere bånd til vores kunder, mellem kunder og brands, og så ser vi et spændende potentiale i at tilbyde en bred vifte af liveshopping muligheder til vores mange brand-partnere. Et potentiale vi glæder os til at indfri sammen med teamet i Liveshopper,” siger Peter G. Jørgensen, CMO og medstifter af Boozt, i meddelelsen.

Aktien falder 0,7 pct. til 76,80 kr. onsdag.

.\\˙ MarketWire

Litauisk teknologivirksomhed opkøbt af Boozt

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs