Dansk softwarevirksomhed sælger 30 pct. af forretningen til Boozt
![Foto: Boozt/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13934931.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7kn8j9if0et14z364ejt.jpg)
Det danske selskab Liveshopper, der står bag en softwareløsning til liveshopping, sælger 30 pct. af sin forretning til online-handelsplatformen Boozt.
Prisen er et ikke-oplyst tocifret millionbeløb, fremgår det af en pressemeddelelse.
Liveshopper har ifølge meddelelsen været på jagt efter investorer, der kan skabe vækst for selskabet og fænomenet liveshopping, der er i fremgang.
”Vi tror på, at liveshopping bliver et stærkt konkurrenceparameter i fremtidens e-handel. Vi ser både store muligheder for at skabe tættere bånd til vores kunder, mellem kunder og brands, og så ser vi et spændende potentiale i at tilbyde en bred vifte af liveshopping muligheder til vores mange brand-partnere. Et potentiale vi glæder os til at indfri sammen med teamet i Liveshopper,” siger Peter G. Jørgensen, CMO og medstifter af Boozt, i meddelelsen.
Aktien falder 0,7 pct. til 76,80 kr. onsdag.
.\\˙ MarketWire