Netcompany: Menneskelig fejl var skyld i flere dage langt nedbrud

Den fejlbehæftede lancering af postkassen mit.dk skyldtes en menneskelig fejl, forklarer selskabet nu. Mit.dk skulle have været i luften mandag, men blev først tilgængelig onsdag eftermiddag.
Topchef i Netcompany, André Rogaczewski kunne mandag lancere mit.dk, der derefter gik ned. | Foto: Casper Dalhoff/ERH
Topchef i Netcompany, André Rogaczewski kunne mandag lancere mit.dk, der derefter gik ned. | Foto: Casper Dalhoff/ERH

Det var en menneskelig fejl, der var skyld i at postkassen mit.dk brød ned kort efter at den skulle være åbnet mandag morgen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også