ITWatch

Coronakrisen får digitalt konsulenthus til at udskyde globalt navneskifte

Målsætningen om 50 pct. vækst er pakket væk, og det samme er planerne om at blive ét verdensomspændende firma i løbet af 2020. "Vi vil være sikre på ikke at rokke båden unødvendigt," siger direktør for konsulenthuset Nodes.

Andreas Green Rasmussen er adm. direktør i Nodes. Foto: Nodes/PR

En del virksomheder er de seneste måneder blevet nødt til at lægge deres planer og visioner for 2020 i graven på grund af coronakrisen, og det gælder også konsulenthuset Nodes.

Selskabet havde en ambition om, at 2020 skulle blive året, hvor det danske konsulenthus skulle smelte sammen med japanske Monstar Lab, som opkøbte Nodes i 2017, samt amerikanske Fuzz, som også er ejet af det japanske it-selskab.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

ITWatch trial banner 14 dage.jpg

Seneste nyt

Se alle ledige stillinger