Coronakrisen får digitalt konsulenthus til at udskyde globalt navneskifte

Målsætningen om 50 pct. vækst er pakket væk, og det samme er planerne om at blive ét verdensomspændende firma i løbet af 2020. "Vi vil være sikre på ikke at rokke båden unødvendigt," siger direktør for konsulenthuset Nodes.
Andreas Green Rasmussen er adm. direktør i Nodes. | Foto: Nodes/PR
Andreas Green Rasmussen er adm. direktør i Nodes. | Foto: Nodes/PR

En del virksomheder er de seneste måneder blevet nødt til at lægge deres planer og visioner for 2020 i graven på grund af coronakrisen, og det gælder også konsulenthuset Nodes.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår