ITWatch

Hovedpine efter medie-hype: Har Virtual Reality stadig en fremtid?

Der er al grund til at tro på VR, trods det dybe fald fra forventningens højder. For kun hypen skuffede sidste år. Teknologien i sig selv bragede frem.

Foto: Colourbox

"Ikke siden silicon-chippens tidligste dage er så meget plads blevet brugt på en computerteknologi," skrev Financial Times glødende om Virtual Reality. For VR var godt på vej til at blive mainstream, og kun fantasien satte grænser for markedets størrelse.

Det var i 1992.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs