Medie: Danske Bank i største digitale satsning siden Mobilepay

Efter flere års udvikling er landets største bank klar til at lancere en ny, digital platform skræddersyet til erhvervskunder, skriver Finans.
Foto: PR/Danske Bank
Foto: PR/Danske Bank
Af Søren Duran Duus, FinansWatch

Efter Danske Banks succes med Mobilepay er banken nu klar til at lancere et nyt såkaldt financial dashboard, som ifølge banken gør det muligt for virksomheder at styre alle pengeforhold ét sted.

Det skriver Finans.

"Om du er en vognmand på Fyn, eller er A. P. Møller Mærsk på Esplanaden, får du gavn af den platform, vi nu har udviklet, fordi den kan skræddersys til meget forskellige behov," siger Glenn Söderholm, direktør for Corporates & Institutions i Danske Bank, til Finans.

Det nye financial dashboard "markerer et paradigmeskifte i måden at drive bank på over for erhvervskunder," mener han.

I en pressemeddelelse uddyber direktøren for Corporates & Institutions i Danske Bank:

"Helt grundlæggende vil vi hjælpe virksomhederne med at opnå en mere effektiv hverdag. Det vil vi gøre ved at give dem ét login med adgang til alle vores services, relevant data på tværs af forskellige service udbydere, data-drevet rådgivning og adgang til tredjeparts løsninger."

Denne artikel er leveret af vores søstersite FinansWatch.

Kritik: Apple forhindrer udbredelsen af Mobilepay

Danske Bank om Mobilepay i Norge: "Vi skulle måske have stoppet noget før" 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Nokia ser årlige synergier ved en sammenlægning med det amerikanske selskab på 200 mio. euro fra 2027 og en vækst i indtjeningen per aktie på 10 pct. fra samme år. | Foto: Niels Hougaard

Nokia bekræfter køb af Infinera

For abonnenter

Læs også