ITWatch

Konkurrent gør status over Atea-sats: "Vi har slet ikke mærket konkurrencen"

Det er omtrent et halvt år siden, at Atea lancerede sin nye afdeling Commercial for at sætte sig på flere små og mellemstore virksomheder. Hos en konkurrent oplever man den modsatte effekt, da man har kapret flere kunder fra Atea siden lanceringen.

Netsolutions' Oktay Ilgöy har ikke mærket skærpet konkurrence, efter Atea gik på banen med afdelingen Commercial for at få flere SMV'er i stald. | Foto: PR/Netsolutions

Det har ikke kostet kunder hos it-forhandleren Netsolutions, at den store konkurrent Atea for lidt over et halvt år siden oprettede en ny afdeling for at sætte sig mere på markedet for SMV'er – små og mellemstore virksomheder.

Tværtimod har det været lettere at kapre kunder fra Atea siden lanceringen af afdelingen med navnet Commercial, lyder meldingen fra partner og markedsdirektør i Netsolutions, Oktay Ilgöy, til ITWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Klumme: 80/20-splittet er på vej ud og det betyder mere budget til innovation

Innovation har fået en helt ny betydning efter corona, og virksomheder er nødt til at prioritere innovation, hvis de vil overleve. En positiv tendens er dog, at den traditionelle 80/20-opdeling af it-budgettet er på vej ud i mange virksomheder og erstattes af en 60/40-opdeling, hvor en større del vil gå til innovation, skriver Lars-Bo Klausen fra Vmware i denne klumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs