Dansk app har 400.000 fodboldspillere som kunder: Laver nu ny storsatsning

Det sociale fodboldnetværk Tonsser åbner nu op for klubber og laver i samme ombæring et såkaldt advisory board med dansk fodboldprofil i spidsen.
Foto: PR/Tonsser
Foto: PR/Tonsser
AF MICK KRISTENSEN, FINANS

Det sociale fodboldnetværk Tonsser, der kan betegnes som en hybrid mellem computerspillet Football Manager og LinkedIn, har i sin korte levetid haft fart på.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også