ITWatch

Dansk app har 400.000 fodboldspillere som kunder: Laver nu ny storsatsning

Det sociale fodboldnetværk Tonsser åbner nu op for klubber og laver i samme ombæring et såkaldt advisory board med dansk fodboldprofil i spidsen.

Foto: PR/Tonsser

Det sociale fodboldnetværk Tonsser, der kan betegnes som en hybrid mellem computerspillet Football Manager og LinkedIn, har i sin korte levetid haft fart på.

For siden Tonssers app gik i luften i marts 2015, har det sociale fodboldnetværk fået 400.000 brugere, primært fra 11 til 19 år, er blevet den førende af sin slags i Europa og har landet flere millionstore investeringer.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs