It-leverandørs forsinkelse udskyder pensionsselskabs selvbetjeningsløsning

Implementeringen af Pensams nye it-kernesystem, som pensionsselskabet har købt hos Edlund, er forsinket med et år. Det betyder, at både selvbetjeningsløsninger og ny omkostningsstruktur bliver forsinket, men Pensam-direktør Torsten Fels vil ikke male fanden på væggen.
Torsten Fels, adm. direktør i Pensam | Foto: PR/Pensam
Torsten Fels, adm. direktør i Pensam | Foto: PR/Pensam

Planen var egentlig, at Pensams nye it-kernesystem, som pensionsselskabet for FOA-faggrupperne i 2016 købte af Edlund, skulle være implementeret i 2020.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også