Coop jagter salg af digitale systemer til globale detailkæder

Den danske dagligvarekoncern melder om international interesse for digitale løsninger udviklet sammen med Microsoft. Målet er at få salg ude i verden og blive en international softwarevirksomhed.
Adm. direktør Peter Høgsted forventer, at Coop sammen med Microsoft lander de første internationale software-kunder i år. | Foto: Nanna Navntoft/Ritzau Scanpix
Adm. direktør Peter Høgsted forventer, at Coop sammen med Microsoft lander de første internationale software-kunder i år. | Foto: Nanna Navntoft/Ritzau Scanpix
Jesper Olesen

Den danske dagligvarekoncern Coop har ambitioner om også at blive en international softwarevirksomhed. Sammen med Microsoft er Coop klar til at afsætte kunde- og betalingssystemer til også udenlandske detailkæder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også