Maersk: Markedet for cyberforsikringer er umodent

Markedet for cyberforsikringer er nyt og lider af umodenhed, siger A. P. Møller-Mærsk, som tidligere har været lagt ned af hackerangreb. Forsikringsmægler giver selskabet ret.
Lars Henneberg, chef for Risk Management i A. P. Møller-Mærsk. | Foto: PR/MÆRSK
Lars Henneberg, chef for Risk Management i A. P. Møller-Mærsk. | Foto: PR/MÆRSK
AF JAKOB SKOUBOE, ITWATCH OG MICHAEL DUELUND, FINANSWATCH

Sagen med A. P. Møller-Mærsk, der på det nærmeste blev lagt ned af hackere, har skabt fornyet fokus på cyberangreb og de forsikringer, man kan tegne mod angrebene. Men markedet er stadig nyt og umodent, siger Lars Henneberg, chef for Risk Management i A. P. Møller-Mærsk til ITWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også