ITWatch

Nye produkter og onlinesalg skal sikre Siteimprove milliardomsætning

Siteimproves målsætning om at nå milliardvækst i 2020 skal komme i hus gennem salg af nye produkter og en ny online butik, fortæller stifter og direktør Morten Ebbesen. Samtidig går selskabet ind på det japanske marked.

Morten Ebbesen (th) ses sammen med stifterne af Marketing Lion, som i april blev opkøbt af Siteimprove. | Foto: PR/Siteimprove

Målet lyder på en omsætning på 1,5 mia. kr. i 2020 hos danske Siteimprove. Barren er således sat højt for it-selskabet, der udvikler software til hjemmesider – ikke mindst i betragtning af, at omsætningen i seneste årsregnskab for 2016, som blev offentliggjort i sidste uge, lyder på 200 mio. kr.

Målsætningen betyder, at selskabet, som blev grundlagt i 2003, skal mønstre en årlig vækst på den pæne side af 50 pct. hvert eneste år frem mod 2020.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs