ITWatch

Softwareselskabet Siteimprove køber digitalt konsulenthus

Det københavnske konsulenthus Marketing Lion bliver en del af af Siteimprove. De nye medarbejdere skal bidrage med kompetencer inden for digital strategi, webanalyse og SEO.

Kamran Jamshidi (tv.) og Kristian Humle Lauritsen bliver fremover en del af Siteimprove, hvor Morten Ebbesen (th.) er adm. direktør. | Foto: PR/Siteimprove

I november sidste år begyndte det digitale konsulenthus Marketing Lion at arbejde for softwarevirksomheden Siteimprove på konsulentbasis. Det samarbejde var tilsyneladende så stor en succes, at sidstnævnte har købt Marketing Lion med øjeblikkelig virkning. Det oplyser Siteimprove i en pressemeddelelse.

"Jeg var meget imponeret over deres ekspertise. Ikke mindst deres erfaringer med, hvilke løsninger og specifikke teknologier som er nødvendige for at trænge bedre igennem til de helt store virksomheder i Danmark og internationalt. Desuden har de også stor viden om, hvordan man aktiverer og opbygger partnerdrevet salg. Begge ting bliver særdeles vigtige fokusområder for os fremadrettet," siger stifter og adm. direktør for Siteimprove Morten Ebbesen i meddelelsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs