Computerspil og dødsmetal skal åbne de it-studerendes øjne for KMD

KMD lander på en 27. plads blandt virksomheder, som it-studerende drømmer om at arbejde for. Udviklingsprogrammer til nyuddannede og kreative samarbejder skal gøre softwareselskabet attraktivt for nyuddannede.
Foto: - JUST LARS.jpg
Foto: - JUST LARS.jpg

Dødsmetal, computerspil og softwarevirksomheden KMD er formentlig tre ting, de færreste forbinder med hinanden. Ikke desto mindre er det ingredienserne i et samarbejde omkring udviklingen af et nyt computerspil i forbindelse med metalmusik-festivalen Copenhell i København.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også