ITWatch

Computerspil og dødsmetal skal åbne de it-studerendes øjne for KMD

KMD lander på en 27. plads blandt virksomheder, som it-studerende drømmer om at arbejde for. Udviklingsprogrammer til nyuddannede og kreative samarbejder skal gøre softwareselskabet attraktivt for nyuddannede.

Foto: - JUST LARS.jpg

Dødsmetal, computerspil og softwarevirksomheden KMD er formentlig tre ting, de færreste forbinder med hinanden. Ikke desto mindre er det ingredienserne i et samarbejde omkring udviklingen af et nyt computerspil i forbindelse med metalmusik-festivalen Copenhell i København.

"Sammen med IT-Universitetet i København har vi i den forbindelse organiseret en Copenhell Game Jam, som løber af stablen i næste uge. Spiludviklere med metal i blodet og gamer-hjertet på rette sted kan deltage og forsøge at skabe det ultimative Copenhell-spil," skriver kommunikationschef i KMD, Christoffer Hellmann, i en mail til ITWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs