Dropbox venter vækst i produkt målrettet mod virksomheder

Dropbox lancerede i 2013 en business-udgave til virksomheder. Siden da har selskabet fået 200.000 betalende brugere.
Mark Crosbie, sikkerhedsansvarlig for EMEA hos Dropbox. | Foto: PR
Mark Crosbie, sikkerhedsansvarlig for EMEA hos Dropbox. | Foto: PR

Fildelingsværktøjet Dropbox, som de fleste kender som leverandør af gratis fildeling, venter vækst i andelen af betalende kunder, der benytter sig af selskabets B2B-model. Det siger Mark Crosbie, der er global sikkerhedsansvarlig hos Dropbox.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også