ITWatch

Dropbox venter vækst i produkt målrettet mod virksomheder

Dropbox lancerede i 2013 en business-udgave til virksomheder. Siden da har selskabet fået 200.000 betalende brugere.

Mark Crosbie, sikkerhedsansvarlig for EMEA hos Dropbox. | Foto: PR

Fildelingsværktøjet Dropbox, som de fleste kender som leverandør af gratis fildeling, venter vækst i andelen af betalende kunder, der benytter sig af selskabets B2B-model. Det siger Mark Crosbie, der er global sikkerhedsansvarlig hos Dropbox.

"Dropbox Business lancerede vi i 2013, og i dag har vi 200.000 betalende forretningsbrugere globalt. Det er et tal, der er steget fra 50.000 brugere fra for to år siden og altså en firecifret vækst," siger han.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs