Dropbox venter vækst i produkt målrettet mod virksomheder

Dropbox lancerede i 2013 en business-udgave til virksomheder. Siden da har selskabet fået 200.000 betalende brugere.
Mark Crosbie, sikkerhedsansvarlig for EMEA hos Dropbox. | Foto: PR
Mark Crosbie, sikkerhedsansvarlig for EMEA hos Dropbox. | Foto: PR

Fildelingsværktøjet Dropbox, som de fleste kender som leverandør af gratis fildeling, venter vækst i andelen af betalende kunder, der benytter sig af selskabets B2B-model. Det siger Mark Crosbie, der er global sikkerhedsansvarlig hos Dropbox.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Nokia ser årlige synergier ved en sammenlægning med det amerikanske selskab på 200 mio. euro fra 2027 og en vækst i indtjeningen per aktie på 10 pct. fra samme år. | Foto: Niels Hougaard

    Nokia bekræfter køb af Infinera

    For abonnenter

    Læs også