Nets runder én million nordiske forbrugere

Efter et halvt år har Nets fået over1,2 mio. nordiske brugere til de 26.000 webshopløsnigner, som Nets servicerer.
Foto: Jens Dresling/Polfoto
Foto: Jens Dresling/Polfoto

Nets har blot et halvt efter introduktionen af funktionen "husk mig" fået tilknyttet over 1,2 miop. nordiske forbrugere til de over 26.000 webshopløsninger, som selskabet servicerer. Det skriver Børsen.

I marts alene hentede man en halv mio. nye brugere, og tilgangen skyldes ifølge Asger Hattel, vicepræsident og ansvarlig for løsninger med butikkerne i Nets, at man har gjort det nemmere for kunderne at handle uden at skulle opgive sine kontooplysninger hver gang.

"Vi kan som de eneste i Norden tilbyde vore butikker, at man som forbruger har handlet én gang i en butik, så er man automatisk registreret i mere end 26.000 andre butikker," siger han.

Nets datterselskabet Dibs har foretaget en forbrugeranalyse, som viser at handlen på nettet i norden stiger omkring 15 pct. hvert år.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Nokia ser årlige synergier ved en sammenlægning med det amerikanske selskab på 200 mio. euro fra 2027 og en vækst i indtjeningen per aktie på 10 pct. fra samme år. | Foto: Niels Hougaard

Nokia bekræfter køb af Infinera

For abonnenter

Læs også