Teleanalytiker: Telmores kritik af Plenti handler om at skabe opmærksomhed

Kontroversen mellem Telmore og Plenti kan ende med at gavne begge parter, mener teleanalytikeren John Strand. Den skaber nemlig opmærksomhed om selskabernes indholdstjenester.
Både Telmore og Plenti kan i sidste ende vinde på debatten i medierne, fordi det skaber opmærksomhed om deres produkter, mener John Strand. | Foto: Jens Dresling/Polfoto/Arkiv
Både Telmore og Plenti kan i sidste ende vinde på debatten i medierne, fordi det skaber opmærksomhed om deres produkter, mener John Strand. | Foto: Jens Dresling/Polfoto/Arkiv

Teleselskabet Telmore langer ud efter konkurrenten Plenti, som ifølge førstnævntes direktør har kopieret Telmores indholdskoncept.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også