ITWatch

Teleanalytiker: Telmores kritik af Plenti handler om at skabe opmærksomhed

Kontroversen mellem Telmore og Plenti kan ende med at gavne begge parter, mener teleanalytikeren John Strand. Den skaber nemlig opmærksomhed om selskabernes indholdstjenester.

Både Telmore og Plenti kan i sidste ende vinde på debatten i medierne, fordi det skaber opmærksomhed om deres produkter, mener John Strand. | Foto: Jens Dresling/Polfoto/Arkiv

Teleselskabet Telmore langer ud efter konkurrenten Plenti, som ifølge førstnævntes direktør har kopieret Telmores indholdskoncept.

Det sker i dagens udgave af Børsen, hvor Telmores adm. direktør Jens Grønlund Nielsen retter kritik af konkurrenten.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs