ITWatch

Her er Ateas nye treårs-strategi – skal 15-doble bundlinjen

Atea kan sole sig i svag fremgang på sin indtjening, men når selskabet fra nytår træder ind i sin næste strategiperiode, så skal der tjenes mange penge. Målet er en indtjening som Atea i Sverige og Norge. Læs her om den nye strategi.

Kathrine Forsberg, topchef for Atea Danmark | Foto: Atea/PR

Atea melder nu for første gang ud om den plan, der fra nytår skal bringe selskabet tilbage til en position som en endnu mere betydende – og velindtjenende – spiller på det danske marked.

Det er topchef i Atea Danmark, Kathrine Forsberg, der efter snart to år på posten med dagens regnskab kan konstatere, at strategien,fra hun tiltrådte og til nu, har virket.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

E-boks-direktør irriteret over sen udmelding

E-boks fik ifølge direktør Ulrik Falkner Thagesen besked om udskydelsen af overgang til næste generation af digital post ti minutter inden, Digitaliseringsstyrelsen informerede offentligheden. "På mange måder er det jo utroligt irriterende for os," siger han.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs