Kundernes digitale transformation udfordrer konsulenthus' forretningsmodel

Konsulenthusenes klassiske forretningsmodel, hvor man løser en fastdefineret opgave, kommer under pres, når virksomheder skal rådgives til at indfri deres digital potentiale. "Det er en helt anden forretningsmodel, som man skal bruge – også som konsulentvirksomhed," lyder det fra Devoteams landechef.
Landechef for Devoteam i Danmark, Søren Nielsen. | Foto: Devoteam / PR
Landechef for Devoteam i Danmark, Søren Nielsen. | Foto: Devoteam / PR

Digital disruption, Industri 4.0, radical business innovation. Kært barn har mange navne. For de fleste selskaber er det et faktum, at digitaliseringen stiller nye udfordringer til deres forretning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også