Efter 22 år i spidsen for Proactive: "Jeg skal være tæt på kunderne for at kunne tage strategiske beslutninger"

TÆT PÅ: Max Sejbæk var medstifter af Proactive for 22 år siden. Det har løbende krævet store forandringer af hans ledelsesstil for at forblive relevant. Direktøren sidder stadig for bordenden og skruer på strategien, mens han i stigende grad har fået hovedansvar for enkeltkunder. Max Sejbæk har fem satsningsområder for fremtiden.
Foto: Jan MIndegaard
Foto: Jan MIndegaard

"Jeg har ledelsesfilosofier, der handler om at uddelegere og være fokuseret på, at man tager eget ansvar," siger Max Sejbæk, adm. direktør i Proactive.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også