Succes hos problemkunde har ført til storsatsning for Proactive

TÆT PÅ: Efter en stor millionsatsning er Proactive nu for alvor på vej mod at blive en fuldskala it-leverandør. Målet er, at hver anden krone i selskabet fremover skal tjenes på drift og support, men væksten blev skabt på baggrund af succes hos en tidligere "problemkunde."
Foto: Jakob Skouboe
Foto: Jakob Skouboe

For Proactive er Hjemmeværnet en kunde, der giver et sug i maven. Få kunder har voldt så store problemer for selskabet, og en stor opgave med at overtage hele it-platformen for Hjemmeværnet førte i årene 2011-2014 til store ekstraordinære omkostninger for Proactive.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også