Danske Fiftytwo skruer op for udenlandske ambitioner

Vækst på markederne i Sverige, Norge og det nordlige Tyskland står på dagsordenen hos det tidligere Bording Data. Den internationale forretning skal udgøre 20-22 pct. af omsætningen i slutningen af året, lyder det fra adm. direktør.
Adm. direktør Henrik Salicath, i midten, præsenterede det nye navn Fiftytwo i marts sidste år. | Foto: PR/Fiftytwo
Adm. direktør Henrik Salicath, i midten, præsenterede det nye navn Fiftytwo i marts sidste år. | Foto: PR/Fiftytwo

Med ansættelsen af lokale sælgere og etablering af en base i Stockholm tager danske Fiftytwo næste skridt i selskabets ambitioner om at vokse på det svenske marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også