Fremgang over hele linjen hos Fiftytwo

Det tidligere Bording Data lægger fra land med vækst efter navneskift sidste år. Det er på trods af, at resultatet er påvirket af omlægningen mod en abonnementsbaseret forretning og konkurs hos kunde.
Henrik Salicath er adm. direktør for Fiftytwo. | Foto: PR Bording Data
Henrik Salicath er adm. direktør for Fiftytwo. | Foto: PR Bording Data

Bording Data ændrede sidste år navn til Fiftytwo som led i en international satsning, der skulle sikre mere vækst.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også