Presset TDC-boss sætter sin lid til sine digitale guldæg: Jeg ser 2018 som et nøgleår

Pernille Erenbjerg peger på de digitale kompetencer som den vigtigste nøgle til at nå i mål med TDC-strategien. Om kort tid bliver to af TDC's helt store digitale investeringer sat i søen.
Foto: PR
Foto: PR
AF ANDERS LEONHARD, FINANS

Pernille Erenbjerg er på en af de hårdeste missioner i dansk toperhversliv. Det kommende år skal hun vende tilbagegang til fremgang i Danmarks største teleforretning, TDC, der kæmper mod nye medievaner, globale streaminggiganter og et telemarked, hvor konkurrenterne lurer som gribbe om TDC. Klar til at snuppe hver en luns af kunder, som falder fra telekæmpen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

HP efter stor rokade: Vi står et godt sted

For abonnenter