ITWatch

Yousee-topchef om dårlig service: Fuldstændig uacceptabelt

Fire tidligere og nuværende ansatte i teleselskabet beretter over for DR, at kundens behov kommer i anden række - ofte handler det i stedet om at sælge flere produkter. Topchef forventer bedring.

Foto: /ritzau/Carsten Snejbjerg/

Yousee har alvorligt knas med kundeservice, skriver DR, der i forbrugerprogrammet "Kontant" sætter fokus på tele- og tv-koncernen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Cyberkriminelle søger i stigende grad mod Norden

En ny sikkerhedsrapport viser, at velhavende nordiske virksomheder i stigende grad er udsat for digital afpresning. På blot et år er antallet af angreb i Norden steget med hele 138 pct, mens EU som helhed har oplevet en stigning på 18 procent.

Sådan ser fremtidens jobtitler ud anno 2029

Hvordan ser arbejdsmarkedet ud i 2029? Det har det globale it-konsulenthus Cognizants fremtidsafdeling undersøgt. Resultatet er en række interessante jobtitler og et bud på fremtidens kompetencer.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs