Tidligere Sitel-ansat: Vi måtte lyve for kunderne og foreslå nyttesløse løsninger

En tidligere ansat i callcenter-virksomheden Sitel, der er underleverandør til Yousee, kalder selskabets arbejdsmiljø nær uudholdeligt. Sitel fastslår, at man løbende evaluerer medarbejdertilfredsheden, men undersøgelserne er ubrugelige, lyder det fra den tidligere medarbejder.
Casper Veile Brøndum var igennem mere end to år ansat hos Yousees underleverandør Sitel. | Foto: Privat
Casper Veile Brøndum var igennem mere end to år ansat hos Yousees underleverandør Sitel. | Foto: Privat

"Der var så eksorbitant højt fokus på salg, at det var fuldstændig umuligt at tage sig tid til den enkelte kunde for at løse deres tekniske problemer, når du samtidig også skulle nå dine salgsmål. Det kunne simpelthen ikke lade sig gøre."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også