ITWatch

Tidligere Sitel-ansat: Vi måtte lyve for kunderne og foreslå nyttesløse løsninger

En tidligere ansat i callcenter-virksomheden Sitel, der er underleverandør til Yousee, kalder selskabets arbejdsmiljø nær uudholdeligt. Sitel fastslår, at man løbende evaluerer medarbejdertilfredsheden, men undersøgelserne er ubrugelige, lyder det fra den tidligere medarbejder.

Casper Veile Brøndum var igennem mere end to år ansat hos Yousees underleverandør Sitel. | Foto: Privat

"Der var så eksorbitant højt fokus på salg, at det var fuldstændig umuligt at tage sig tid til den enkelte kunde for at løse deres tekniske problemer, når du samtidig også skulle nå dine salgsmål. Det kunne simpelthen ikke lade sig gøre."

Sådan beskriver den tidligere Sitel-medarbejder Casper Veile Brøndum overfor ITWatch en almindelig arbejdsdag hos callcenteret Sitel, som varetager teleselskabet Yousees kundekontakt.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs