Tidligere Sitel-ansat: Vi måtte lyve for kunderne og foreslå nyttesløse løsninger

En tidligere ansat i callcenter-virksomheden Sitel, der er underleverandør til Yousee, kalder selskabets arbejdsmiljø nær uudholdeligt. Sitel fastslår, at man løbende evaluerer medarbejdertilfredsheden, men undersøgelserne er ubrugelige, lyder det fra den tidligere medarbejder.
Casper Veile Brøndum var igennem mere end to år ansat hos Yousees underleverandør Sitel. | Foto: Privat
Casper Veile Brøndum var igennem mere end to år ansat hos Yousees underleverandør Sitel. | Foto: Privat

"Der var så eksorbitant højt fokus på salg, at det var fuldstændig umuligt at tage sig tid til den enkelte kunde for at løse deres tekniske problemer, når du samtidig også skulle nå dine salgsmål. Det kunne simpelthen ikke lade sig gøre."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Nokia ser årlige synergier ved en sammenlægning med det amerikanske selskab på 200 mio. euro fra 2027 og en vækst i indtjeningen per aktie på 10 pct. fra samme år. | Foto: Niels Hougaard

    Nokia bekræfter køb af Infinera

    For abonnenter

    Læs også